Vöröslő, de arany középút: megnéztük a vadonatúj Mazda CX-30 hibrid divatterepjárót
A japán gyártó Genfben körbejárt újdonsága valahol fél úton helyezkedik el a korábban kijött CX-3 és CX-5 között. És akár lágyhibrid változatban is elérhető.
A japán gyártó Genfben körbejárt újdonsága valahol fél úton helyezkedik el a korábban kijött CX-3 és CX-5 között. És akár lágyhibrid változatban is elérhető.
Az oroszok hatalmas luxusautója elvileg a Maybachhal és a Rolls-Royce-szal konkurál. A gyakorlat azonban nem feltétlenül ezt mutatja - masszív fotógalériával vázoljuk, hogy milyen munkát végeztek a fejlesztők.
Az Alpina által kezelésbe vett vadonatúj 7-es modell nagyobb teljesítményű, mint a nála drágább M760Li. És akár 330 km/h-val is száguldhat az Autobahnon.
500 kilométeres hatótávval és világelsőként fedélzeti Androiddal támad a Model 3-ra a Volvo új villanyautója.
A Q4 e-tron egy kompakt kategóriás elektromos szabadidő-autó, amely 2020-ban már gyártásba kerül.
A svéd gyártó újdonsága hibrid hajtás és villanymotorok nélkül ér el elképesztő tempót.
A japán gyártó elkészítette a nemrégiben debütált Corolla aktív életstílust folytatóknak szánt új változatát.
A Genfi Autószalonon járva sikerült testközelből megismerkednünk az olaszok legfrissebb fejlesztésével.
11 millió euróba kerül a La Voiture Noire, vagyis a „fekete autó”.
A hazai szakemberek véleménye szerint egy elérhető árú dél-koreai kompakt versenyző jobb választás lett volna, mint a drága villanyautó. De nem sokkal.
Ebből az apró kétszemélyes járgányból minden felesleges dolgot kihagytak. Így például az oldalsó és a hátsó ablaküvegeket is.
A limitált szériás olasz divatterepessel adott esetben akár 300-zal is lehet száguldani.
Ebbe az igen dinamikus haladást lehetővé tevő autóba egy komplett család és nem kevés csomag is befér.
A VW konszern spanyol márkája sem kíván lemaradni az aktuális trendektől, íme a 100 százalékig elektromos el-Born.
A céljaik elérése érdekében összeállt a két nagy rivális.
Az olasz gyártó legfrissebb sportkocsija nemcsak erősebb, hanem egyben könnyebb is az elődjénél.
Jön a tavasz és a nyár, a legújabb Aygóval pedig akár egy kis nyitott tetős autókázásnak sincs akadálya.
Stefano Domenicali a Lamborghini vezérigazgatója mutatta be pár napja a V10-es motorú Huracan Evo Spydert.
Valódi ötletkavalkád a Genfi Autószalonon bemutatott járművük. Végre olyasmit csináltak, amiben nagyon jók voltak mindig, egy karakteres kisautót.
Az új generációs Suprát először Svájcban tárja az európai közönség elé a japán gyártó, és rögtön egy még keményebb sportváltozat is érkezett belőle.